TÄVLINGS DAGS!

Alltså dags för våran första tävling på bloggen! & vi vill såklart att så många som möjligt ska vara med!

Det finns 2 saker att vinna.
1. Adress till valfri skådespelare i The Twilight saga (Rob, Kristen, Taylor, Nikki, Kellan, Ashley, Jackson, Peter, m.fl.)
2. En länk som kommer att finnas på våran blogg i en vecka, med din bloggadress.

Här är reglerna:

* Lämna en kommentar på vår blogg varför just du ska vinna det här.
* Kom ihåg att skriva med din bloggadress i kommentaren!
* På något sätt så ska du länka med våran blogg adress (www.twilightmupparna.blogg.se) på din blogg. Om du gör det i ett inlägg, har vår adress som länk , det kvittar!

Vi kommer att skriva upp era namn på lappar, och dra en vinnare om en vecka, alltså 24/11, när tävlingen slutar och då kommer vi att kontakta dig som har vunnit och så får du välja adress.

Såå.. lämna en kommentar och gör som det står ovan (inte så svårt, va?) och sprid detta vidare genom din blogg så vi får så många deltagare som möjligt.

Puss & kram!♥






Kommentarer
Postat av: Felicia

Ja, det är klart vi skulle länka! :D



Förlåt, men jag känner inte för att vara med i någon tävling just nu...

2010-11-19 @ 15:25:03
URL: http://twilighteclipse.blogg.se/
Postat av: LIFE OF FANNY

Jag är med :D

2010-11-19 @ 16:25:36
URL: http://flanny.blogg.se/
Postat av: julia

Hej hej. Jag vill vah med!

Jag borde vinna för jag vill ha en adress och min blogg är rättså ny (några månader) så det skulle också va kul med en länkning.

2010-11-23 @ 18:03:37
URL: http://novellls.blogg.se/
Postat av: sandra

Hej! Intressant blogg du har! Jag skulle bli jätteglad om du tittade in på min blogg och svarade på två frågor som handlar om just vampyrer. Jag ska skriva en uppsats om vampyrlitteratur nämligen :)

Jag skulle bli jättetacksam om du kunde hjälpa mig!

/Sandra

2010-12-13 @ 16:42:03
URL: http://tintura.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0