ang. breaking dawn!

Ni läste säkert Amandas inlägg här under? Iallfall, så skrev hon lite tankar om Breaking Dawn och så.
Tänkte att jag skulle dela med mig lite om vad jag har för tankar om vad jag tror osv inför BD jag också! :)

(kan komma några bd spoilers..)

1. JAG tror, eller det känns, som dom kommer att klippa av efter att Bella har "brunnit" precis, och när hon öppnar sina ögon (som alltså kommer vara röda då antagligen!) DÄR tror jag dom kommer klippa av.
Jag har ingen aning, men kanske..?

2.  Sen kommer jag in lite där som amanda skrev, tänk om vi har föör höga förväntningar inför Breaking Dawn 1 & 2 , att vi förväntar oss för mycket? Man vill ju inte tänka så såklart, men man vet ju aldrig?! :)

3.  Tror ni att dom kommer ta med scenen då Bella och Emmett kör armbrytning, och Bella vinner? Hoppas verkligen det, för det är riktigt kul i boken!

Jaa.. det finns ju mycket mer jag 'tycker & tänker', men tänkte, precis som amanda skrev, att ni får dela med er om vad ni tycker och så! Kan vara kul att läsa :)



l o v e ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0