hp vs. twilight

Inget svårt val för mig, det blir twilight helt klart! (har dock bara sett dom första 4 Harry Potter filmerna, pinsamt..) Men jag kan säga att Twilight slår dom lätt! Det enda som är bra är ju att Robert är med i Harry Potter och den flammande bägaren , om jag inte minns fel? :)

Men det skulle vara kul att veta vad ni tycker iallafall, OCH.. ska ni se Harry Potter och dödsrelikerna som nyss kom ut på bio? Tror faktiskt inte jag ska det. Kan ju vara bra att sett dom filmerna innan kanske..? ;)

Nej, nu ska vi inte prata Harry Potter, det är ju faktiskt Twilight vi älskar , eller hur?
Så här kommer lite favorit still-bilder i repris från alla 3 filmerna, enjoy!





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0