udda fråga

Nu kommer en liten fråga till er läsare, kanske lite dum egentligen men.
Tycker ni att Kristen passar som att spela Bella?
Svaret för mig är självklart ja, skulle absolut inte vilja se någon annan. För i min värld finns det ingen annan, hon är likson 'Twilight-Bella', och jag tror faktiskt att ingen skulle kunna spela henne lika bra som Kristen gör!♥
Har läst mycket att många inte skulle vilja att hon spelar just Bella, men jag hoppas & tror dom ändrade sig så fort som fick se Twilight :)
Hon är sååå duktig skådespelerska, passar sjukt bra ihop med att spela ihop med Rob , osv!
Jag hade dock inte läst böckerna innan Twilight filmen kom ut, så jag hade ju inte föreställt mig någon annan om man säger så :)

Kristen, you rock!






Kommentarer
Postat av: LIFE OF FANNY

sv: men gud! hade glömt bort det, ska självklart länka! :)

2010-11-22 @ 15:12:22
URL: http://flanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0