isle esme.

Hej på er!

Ni som inte läst breaking dawn bör inte läsa detta ifall ni inte vill veta vad som kommer att hända i filmen. Bara så ni vet!

Jag läste på twifans att det ryktas om att Rob håller på att lära sig köra 'motorbåt' inför inspelningarna av breaking dawn! eftersom edward & bella kommer att färdas i en sån när dom åker på smekmånad till isle Esme. Om det är sant så är jag väldigt glad över att dom kommer ta med den 'scenen', för att jag vill verkligen att det ska vara så likt böckerna som möjligt, eftersom filmerna är baserade på dom :) + att böckerna är mycket bättre!
Någon mer än jag som är sjukt förväntansfull? :)


weheartit

vi hörs senare!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0