team...?

Hej!

Det finns miljoner twilightfans i hela världen, och det har vi ju gemensamt, att vi älskar twilight.
Men sen finns det ett problem, vilket team är man? Team .. Jacob / Edward / Switzerland?
Switzerland kommer från bella's replik i eclipse, då hon säger det. Vilket betyder att hon är på bådas sidor, alltså både edward & jacob's.
Jag vet dock inte riktigt. Jag är definitvit mer på edward's sida än jakes. Men samtidigt team bella , om man säger så, eftersom jag verkligen kan förstå henne vad hon tänker och vill :)

sååå... vilket 'team' är ni?

har ingen passande bild just nu, men jag har ett inlägg på g , som kommer upp senare i kväll.

haha, förresten amanda, visste du inte att rob vart med i harry potter? hihi, söt & efterbliven du är :) men jag älskar dig ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0