Bloggpaus ..

Hej på er, ja ni läste rätt.. Jag har helt tappat inspiration till twilightmupparna. Tro det eller ej - men mitt twilightintresse har sjunkt samtidigt som inspirationen till bloggen sjunkt. Jag älskar twilight till fingerspetsarna, men det är mer typ "jaha, twilight.." förrut var det mer "shiiiit twilight, OMG!!!", jag vill inte att det ska fortsätta sjunka. Absolut inte. Så jag avstår från bloggandet ett tag, det kan nog tyvärr bli några månader. Men jag kommer tillbaka när jag känner för det. Och som ni antagligen märkt händer det inte speciellt mycket i twilightvärlden för tillfället. Jag kommer fortsätta läsa det Mathilda skriver här, och hoppas att hon håller inspirationen uppe! Och för det sista; jag kommer GARANTERAT tillbaka innan BD.

Nu fick jag skriva av mig lite.. Glöm inte kommentera mathildas inlägg heller! ;)

En favorit i repris!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0