...

Som ni läste... Amanda tar en bloggpaus och jag kan förstå henne, för jag börjar också känna att twilight inte är lika "wow" längre, eller jag älskar det, såklart! Men det är så långt emellan filmerna, vilket gör att man hinner börja tänka på annat osv.
Jag ska försöka blogga några gånger varje vecka, men bara ifall det är något väldigt 'intressant' eller 'roligt' som händer i Twilight-världen! Annars kommer det nog stå rätt still här..
Vi får se hur det blir, men det kommer upp några inlägg emellanåt, lovar!
& intresset för twilight kommer nog tillbaka mer o mer ju närmare Breaking Dawn vi kommer.


Dagens bild:
& kolla Robs ringfinger! ;)





Kommentarer
Postat av: Niklasanette

Very informative and enlightening website

2012-06-28 @ 08:04:36
URL: http://niklasanette.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0