Love all of you!

Åh, så glad jag blir, statistiken går uppåt och då blir även jag mer blogg sugen ska ni veta!
Fortsätt så! ♥
& kom ihåg att ni kan gilla inläggen också.

______________

Nyligen kom det bilder på Bella & Edwards stuga som ett Twilight-fan har tagit.
Även om man inte ser den sååå bra, så är iallafall det man ser liite likt den stuga jag har tänkt mig! 







_

Vill också passa på att säga GRATTIS till vår egen Ashley Greene som fyller 24 år idag!





Källor | twilightsaga.se & weheartit

Kommentarer
Postat av: Twilight älskare

TÄVLING!!!



jag borde vinna för mitt liv cirkulerar runt Twilight. jag kan hela Twilight och mer än halva Eclipse utantill :D och jag har 7 bloggar om skådespelarna bl.a. Jodelle Ferland, Peter Facinelli, Bryce Dallas Howard, Rachelle Lefevre mm.

2011-02-21 @ 21:27:32
URL: http://karinbast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0