Nya scener spelas in i Vancouver

Som ni ser... så bytte jag tillbaka till våran vanliga design, blir bäst så, haha.
Men kanske blir lite snyggare designer i photoshop ändå, men stolt över mig själv så bytte jag typsnitt på rubrikerna.. duktigt Mathilda!

_________________________

Det har kommit lite info om att vissa scener flyttas till Vancouver för att spelas in i stället, läste jag på thevampireclub & det är dessa:

¤ Det första scenen med Bella som vampyr.
¤ Scenen när Bella och Jake jagar med Renesmee.
¤ Vissa scener som ska hända i Alaska.
¤ Scener med rumänska vampyrer.
¤ En scen i en biosalong och en retrospektiv med Edward.
¤ Bella slår Jacob.
¤ Jacob, vilket leder till vargarna igen.
¤ Bella övar sin psykiska sköld.
¤ Ett samtal mellan Carlisle och Edward när Edward väntar sin första natt med Bella (vilket tyder på att Edward i tid för att undvika att förlora kontrollen och döda Bella, funderar på baseball).
¤ Äktenskap.
¤ En scen med familjen när Renesmee är högre.
¤ Och den sista scenen i serien, det vill säga om de inte ändrar det.

Så sjukt förväntansfull inför BD, verkar hittills bli väldigt bra!






källor | twilightmovie & thevampireclub.wordpress


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0