.

Hej!
Jag befinner mig i Danmark just nu - därför inget bloggande från min sida denna veckan.
Uppdateringen har inte varit så bra det senaste, men jag har tappat intresset lite för Twilight. Inte på det sättet att "Shit vad dåligt det är nu, kommer aldrig gå och se BD." utan mer att det är så långt emellan filmerna och det händer ju ingenting nu liksom, skådespelarna spelar in andra filmer osv.
Självklart älskar jag Twilight fortfarande - utan tvekan. Men jag tror många känner som jag, att det blir lite långtråkigt emellanåt när det inte händer så mycket som sagt.
Samtidigt är det inte lika kul att blogga när vi inte får någon respons tillbaka. För när uppdateringen har legat på topp har vi ändå inte fått så mycket kommentarer?!
Jag kommer tillbaka om några timmar/dagar/veckor. Det beror på när jag får tillbaks mitt bloggintresse OCH det får jag när ni visar att ni vill att vi ska fortsätta blogga.

Under tiden kan ni passa på att läsa den här bloggen, hon/han skriver som en gud.
---> pattinsonintoxication



PUSSSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0