Hjälp?

Hej på er!
Min uppdatering suger, hittar inte motivationen riktigt utan några kommentarer. Ser ju att vi har läsare. Läsare som inte kommenterar.
Faktum är så ska jag blogga på twilightsaga.se i några veckor tillsammans med en Mika och Emily. Det är stort och kommer bli riktigt roligt!
Men nu till frågan: Jag har inte bestämt mig om jag ska fortsätta blogga här eller helt enkelt ligga lågt ett tag? Man får liksom ingen respons och då känns inläggen bara tråkigare och tråkigare. Jag har inte bestämt mig än hur jag ska göra.. HJÄLP MIG!




Kommentarer
Postat av: frida

snälla..sluta inte, :)

2011-07-15 @ 20:07:56
Postat av: sara

ni får i n t e sluta blogga!

2011-07-15 @ 20:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0