Robert bekräftar att födelsescenen har spelats in.

OBS! Innehåller spoilers!


Rob har nu sagt att födelsescenen där Edward utför ett kejsarsnitt med sina tänder på Bella, har spelats in.
"Ja, jag har gjort det. Jag tuggade på det och spottade ut det (skratt). Breaking Dawn kommer bli helt annorlunda jämfört med de andra filmerna - mer som en skräckfilm. Bara en del av materialet gör den oundvikligen mer annorlunda. Boken är helt galen!" säger han till TotalFilm.

Läs mer om det här.

Haha, snacka om att jag längtar till novemeber! Men jag fattar inte, i april ska alla inspelningar vara klara (sista scenen som kommer spelas in är bröllops scenerna!) det här har ju hållt på sen 2008, när hela twilight-hysterin började. Snart slut. Suck. Även om vi har 2 filmer kvar att se framemot, så är ändå inspelningarna över. Dåligt att det är så långt emellan båda filmerna också. Eller vad tycker ni? Kommentera!





Källor | kristens.se - twilightsweden - totalfilm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0