Robsten har köpt hundvalp?

Det ryktas om att för några veckor sedan så har Robert köpt en hundvalp, samtidigt som Nikki Reed. Men det sägs att det inte bara är Robs...
Nyligen intervjuade HollywoodLife Nikki:
"Hur visste du det?" svarade Nikki när hon fick frågan. "Jag visste inte ens att dom fått en hund, utan jag bara tog med mig min hund."
Dom som i Robsten?
Nikki svarade snabbt "Åh nej, det är Rob's hund, det blir liksom en gemensam hund för oss i Twilight-castet."
Jo, tjenare.

Läs hela intervjun här.

Aww, om det är sant låter det riktigt roligt!




Kommentarer
Postat av: Vicki

Var gärna med och tävla i min blogg :)

//Vicki

2011-03-11 @ 21:39:48
URL: http://ttwilights.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0