Tankar..

Hmm, jag har lite tankar om Breaking Dawn part 1 & 2 jag måste skriva av mig.. Man vill ju (såklart) att Breaking Dawn part 1 ska komma nununu, men: undrar inte ni också vart dom kommer "klippa av"? Ni vet, de måste ju dela på filmerna någonstans. Och jag är skiträdd över att de kommer klippa av på ett ställe de absolut inte ska göra det på.. Så man kommer vara typ heelt, ja ni fattar? Det kommer vara hemskt tiden mellan part 1 & 2. Lovar att de kommer klippa av typ när Bella brinner? Ja något sånt ställe, när man knappt kommer få se lille Renesmee och inte se hur hon ser ut som vampyr. Och tänk om filmerna inte alls blir bra? Tänk om den verkligen blir urkass, och man hade jätte höga förväntningar för boken är så sjukt jättebra. Ne nu får vi hoppas att allt jag skrivit om att filmerna blir dåliga och där de kommer klippa av, är felfelfel. ;)
Kommentera vad ni tror och tycker!

Förresten har jag nu lagt in tävlings inlägget högre upp igen. Det är hitills 2 tävlande, så kom igen nu! Ni vet inte vad ni går miste av om ni inte är med. Tänk att vinna Robs, Kristens eller Taylors adress och skicka brev till dom. Hur coolt är inte det? Så kom igen nu. Glöm inte att om ni vinner får ni "på köpet" en länk här i bloggen! :)
Länk till tävlings inlägget: http://twilightmupparna.blogg.se/2010/november/tavlings-dags.html#comment

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0